sobota, 13 października 2012

słoneczny jesienny dzień

                                         
                               
                                   
                                    Poszukiwałam takiej futerkowej kamizelki od paru tygodni aż do wczoraj,
                                     wywalczyłam ja w lumpeksie za parę złotych, jest z New Look'a.
                                   Cytrynowy sweter również kupiłam w lumpeksie, ostatnio mam szczęście do
                                     wyszukiwania fajnych ciuchów w lumpach :)
                                 






9 komentarzy:

  1. Super zdobycze!Chetnie wybralabym sie na lowy w sh.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne spodnie!:)

    ZAPRASZAM: www.dripfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie to wszystko połączyłaś ! A jeansy ombre - genialne !

    Buziaki Kinga

    OdpowiedzUsuń
  4. legginsy i kamizelka są ekstraa :)
    podoba mi się ten outfit :) super
    + obserwuję i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne jeansy. nie jestem przekonana do tak mosnego koloru brwi ale dają ciekawy efekt.
    Polecasz jakieś sh?

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna kamizelka :) uwilebiam futrzaki :)
    zapraszam do mnie
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń